کتاب خارجی

سایت دانلود کتاب خارجی

کتاب خارجی

سایت دانلود کتاب خارجی

چگونه iBooks و Kindle کتابهای الکترونیکی را در iPad جدید خود بارگیری و مطالعه کنید

کنون که آیپد جدید خود را تهیه کرده اید و آن را به طور کامل تنظیم کرده اید ، مطمئناً می خواهید بررسی کنید که خواندن کتاب در صفحه نمایش شبکیه چشم جدید بسیار جذاب است . متن بهتر از همیشه به نظر می رسد و خواندن در iPad هرگز لذت بخش تر نبوده است. این که آیا شما می خواهید از سرویس iBooks خود اپل ، نیروگاه Kindle آمازون یا چیز دیگری استفاده کنید ، ما شما را تحت پوشش قرار داده ایم.

کتابهای الکترونیکی
نحوه استفاده از کتابفروشی iBooks در iPad جدید شما
iBooks و iBookstore خود اپل یک روش عالی برای خرید و خواندن کتاب و همچنین ذخیره اسناد PDF از وب است. بسیاری از کتاب های رایگان و پولی که از طریق iBookstore به طور مستقیم روی iPad شما در دسترس هستند.

از جدیدترین رمان ها گرفته تا بهترین کتاب های درسی غیر داستانی تا دبیرستان تا کارتون هایی مانند بلوم کانتی و کمیک های مارول ، فکر می کنید در حال جستجوی مقاله دیجیتالی هستید.

یک آیفون 11 بخرید ، یکی دیگر را در Verizon دریافت کنید

iBooks دانلود رایگان از فروشگاه App است.

رایگان - اکنون دانلود کنید
پس از نصب iBooks ، دانلود کتاب ساده است.

قفسه کتاب iBooks در iPad جدید شما
iBooks را باز کنید و روی گوشه سمت چپ بالای دکمه فروشگاه ضربه بزنید. قفسه کتاب به گردش در خواهد آمد تا کتابفروشی iBooks را به شما نشان دهد. می توانید همانطور که می خواهید برنامه ها یا هر نوع رسانه دیگر را در iTunes یا App Store مرور کنید ، کتاب ها را از اینجا مرور کنید.
نحوه پیش نمایش یک کتاب در iBooks در iPad جدید شما
اگر کتابی را پیدا کردید که فکر می کنید علاقه مند به آن هستید ، اگر می خواهید از طریق دکمه دریافت نمونه ، پیش نمایش را دانلود کنید.
هنگامی که تصمیم به خرید گرفتید ، فقط روی قیمت ضربه بزنید و از شما می خواهد که برای تأیید خرید ، دوباره به آن ضربه بزنید.
پسورد iTunes خود را وارد کنید و کتاب شما شروع به دانلود می کند.
وقتی وارد برنامه iBooks می شوید ، اکنون کتاب جدید خود را در قفسه کتاب مشاهده خواهید کرد. فقط برای شروع خواندن به آن ضربه بزنید.
روشن شدن برای iPad
iPad-Kindle-Hero
iBooks تنها راهی نیست که می توانید کتابهای الکترونیکی را از iPad خود بخوانید. برنامه Kindle برای iPad دانلود مجانی از فروشگاه App است و اگر قبلاً یک مجموعه کیندل ساخته اید ، احتمالاً می خواهید به آن کتاب ها دسترسی پیدا کنید. به سادگی برنامه را دانلود کنید و به حساب آمازون خود وارد شوید تا به همه کتابهای خریداری شده خود دسترسی پیدا کنید. بهترین از همه ، این فقط برای شبکیه چشم در iPad به روز شده است.

رایگان - هم اکنون دانلود کنید

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد