کتاب خارجی

سایت دانلود کتاب خارجی

کتاب خارجی

سایت دانلود کتاب خارجی

30 وب سایت برتر برای دانلود کتابهای الکترونیکی رایگان

من معتقدم که خواندن بهترین و ساده ترین روش برای استنباط و ساخت دانش از یک منبع است. این خوب خواهد بود اگر ما قادر به دانلود کتاب های الکترونیکی رایگان برای نگه داشتن با ما بود.

مردم فقط باید بدانند که این ماین طلای را پیدا کنند. به همین دلیل ما در دنیای اینترنت خزیدیم تا این لیست را برای استفاده شما تهیه کنیم.

بیایید حفر کنیم!

دانلود نامحدود: 500،000+ فونت ، عکس ، تم و دارایی های طراحی

الان دانلود کن

1. 20200k
فهرست گسترده ای برای کتاب های آنلاین و کتابهای الکترونیکی رایگان و مجموعه های بزرگی از کتابها در دسته های مختلف مانند هنر ، عکاسی ، معنویت ، علوم ، راز و هیجان انگیز و غیره…



2. TradePub
TradePub مجموعه ای از کتابهای الکترونیکی رایگان را در هر موضوع ممکن است که می توانید به آن فکر کنید ..

tradepub-ebook-دانلود

3. کتابهای Google
میلیون ها کتاب از کتابخانه ها و ناشران در سراسر جهان با استفاده از جستجوی کتاب Google جستجو و پیش نمایش کنید. یک مورد علاقه قدیمی یا یک کلاسیک قدیمی را کشف کنید. می توانید جزئیات مربوط به عناوین کتاب را بدست آورید ، کتاب ها را با عنوان برگردانید ، به عنوان مثال کتاب و فرهنگ. نویسنده ، کتابهایی را برگردانید که توسط هامیلتون مابی یا "همیلتون" و غیره نوشته شده است.



4. کتابهای الکترونیکی PDF رایگان


5. کتابخانه دیجیتال
این وب سایت کتاب های آنلاین دارای بیش از 30،000 کتاب رایگان است.



6. Ebooks3000
این بهترین کتابخانه دانلود کتاب الکترونیکی رایگان است. این دایرکتوری باز برای کتابهای الکترونیکی و لینک های دانلود و بهترین مکان برای مطالعه کتابهای الکترونیکی است .



7. لابی کتاب
کتابهای الکترونیکی رایگان در لابی کتاب الکترونیکی به دسته های مختلفی تقسیم می شوند. دسته بندی ها مربوط به تجارت ، هنر ، محاسبات و آموزش است. دسته متناسب با کتاب الکترونیکی مورد نظر خود را انتخاب کنید.



8. فهرست کتابها
فهرست کتابهای الکترونیکی یک لیست روزانه در حال رشد از کتابهای الکترونیکی ، اسناد و یادداشت های سخنرانی است که به طور رایگان در اینترنت قابل دانلود است. می توانید کتابهای الکترونیکی خود را ارسال و ارتقا دهید ، نظرات خود را درمورد کتابهایی که قبلاً ارسال شده اند اضافه کنید یا فقط از طریق فهرست زیر فهرست کنید و هر آنچه را که نیاز دارید دانلود کنید.



9. کتابهای الکترونیکی دانلود رایگان
دانلود کتاب های الکترونیکی یکی از بزرگترین وب سایت های به اشتراک گذاری کتاب است که شامل مجموعه عظیمی از کتابهای pdf و chm به صورت رایگان است. شما می توانید کتاب های رایگان را در بسیاری از دسته ها دانلود کنید: کتابهای رایانه ای مانند کتابهای رایگان php ، ADO.NET ، AJAX ، جاوا ، آژاکس ، فتوشاپ ، جاوا اسکریپت Exchange Server ، Sharepoint ، ASP.NET ، XML ، c # and c + book و موارد دیگر.



10. کتابهای الکترونیکی-فضای
کتابهای الکترونیکی قابل دانلود برای IT رایانه ، لواشک های برنامه نویسی ، توسعه نرم افزار ، آموزش و طراحی بانک اطلاعاتی با فرمت فایل PDF-CHM.



11.Ebooks-x
EBook-x به شما امکان می دهد کتابهای الکترونیکی محبوب رایگان ، کتابهای الکترونیکی رایگان کلاسیک ، نسخه های جدید و موارد دیگر را دانلود کنید.



12. کتابخانه الکترونیکی
تعداد زیادی کتاب رایگان برای دانلود در اینجا موجود است.



13. اسنپس
eSnips محلی است که می توانید هر موضوعی را که می خواهید در مورد هر موضوعی به اشتراک بگذارید: افکار ، عکس های خود ، موسیقی ، فیلم های شما ، فایل های فلش ، چیزهایی که در وب می یابید و بسیاری از انواع دیگر رسانه ها. می توانید اسناد رایگان را در eSnips نیز جستجو و دانلود کنید.



14. مرکز کتاب رایگان
کتاب های صدور گواهینامه سیسکو ، کتابهای الکترونیکی علوم کامپیوتر رایگان ، آموزش برنامه نویسی ، کتابهای ریاضی و غیره…



15. FreeBookSpot
FreeBookSpot یک منبع آنلاین رایگان کتابهای الکترونیکی با 4485 کتاب الکترونیکی رایگان در 96 گروه است که شامل 71،97 گیگابایت است. شما می توانید کتابهای رایگان را در دسته هایی از جمله علمی ، مهندسی ، برنامه نویسی ، داستان و بسیاری موارد دیگر جستجو و دانلود کنید. برای دانلود کتاب های الکترونیکی رایگان نیازی به ثبت نام نیست.



16. کتابهای رایانه ای رایگان
می توانید مجموعه عظیمی از رایانه آنلاین ، برنامه نویسی ، ریاضیات ، کتابهای فنی ، یادداشت های سخنرانی و آموزش های رایگان را دریافت کنید. این موضوع با 12 طبقه سطح برتر و بیش از 150 زیر مجموعه زیر بسیار خوب طبقه بندی شده است.



17. کتابهای الکترونیکی رایگان
Free-eBooks یک منبع آنلاین برای دانلود رایگان کتاب ، منابع کتاب و نویسندگان کتاب است. علاوه بر کتابهای الکترونیکی رایگان ، شما همچنین می توانید مجلات رایگان را دانلود کنید و یا کتاب الکترونیکی خود را ارسال کنید. برای دسترسی به کتابخانه خود باید یک عضو Free-EBooks.Net شوید. ثبت نام رایگان است



18- کتابهای درسی رایگان
FreeTechBooks لیست رایگان علوم کامپیوتر ، مهندسی و برنامه نویسی کتاب ها ، کتاب های درسی و یادداشت های سخنرانی ، که همه از نظر قانونی و آزادانه از طریق اینترنت در دسترس است. در سراسر FreeTechBooks ، اصطلاحات دیگری برای مراجعه به کتاب استفاده می شود ، مانند کتاب ، متن ، سند ، مونوگرام یا یادداشت ها.



19. کتابهای Getfree
GetFreeEBooks یک سایت کتاب الکترونیکی رایگان است که می توانید کتاب ها را کاملا رایگان دانلود کنید. کلیه کتابهای الکترونیکی موجود در سایت برای دانلود قانونی است.



20.KnowFree
KnowFree یک پورتال وب است که در آن کاربران قادر به تبادل کتاب های الکترونیکی ، آموزش های ویدئویی و سایر مواد برای اهداف آموزشی و تمرین خود هستند.



21.Mega-PDF


22. یادبود
MemoWare مجموعه ای بی نظیر از هزاران اسناد (پایگاه داده ، ادبیات ، نقشه ها ، منابع فنی ، لیست ها و غیره) را دارد که بطور خاص قالب بندی شده است تا به راحتی به دستگاه PalmOS ، رایانه های جیبی ، Windows CE ، EPOC ، Symbian یا سایر دستگاه های دستی شما اضافه شود.



23- شبکه اجتماعی


24. کتاب های رایانه ای آنلاین
OnlineComputerBooks شامل کتابهای رایانه ای رایگان ، کتابهای الکترونیکی رایگان ، کتابهای آنلاین رایگان و فصلهای نمونه مربوط به فناوری اطلاعات ، علوم رایانه ، اینترنت ، تجارت ، بازاریابی ، ریاضیات ، فیزیک و علوم است که توسط ناشران یا جزئیات نویسنده ارائه شده است.



25. کتاب های رایگان آنلاین
این وب سایت پیوندهایی به کتابهای الکترونیکی مختلف (عمدتا با pdf) دارد که شامل 9 مقوله بزرگ است: کتابهای الکترونیکی خودرو ، کتابهای الکترونیکی تجاری ، کتابهای مهندسی ، کتابهای الکترونیکی ابزار ، کتابهای الکترونیکی سخت افزار ، کتابهای الکترونیکی بهداشت و پزشکی ، کتابهای سرگرمی سرگرمی ، برنامه نویسی و فناوری الکترونیکی و ورزش & کتابهای رزمی هنر.



26. PDFGeni
PDFGeni یک موتور جستجوی اختصاصی pdf برای کتاب های PDF ، برگه ها ، فرم ها و اسناد است.



27. پدفو


28. موتور جستجوی PDF
موتور جستجوی پی دی اف کتاب الکترونیکی ، یک تن کتاب ، دانلود و جستجوی رایگان نامحدود پی دی اف.



29. نوشتن
Scribd یک سایت به اشتراک گذاری اسناد آنلاین است که از Word ، Excel ، PowerPoint ، PDF و سایر قالب های محبوب پشتیبانی می کند. می توانید یک سند را دانلود کرده یا آن را در وبلاگ یا صفحه وب خود جاسازی کنید.



30. نمایش اسلاید
SlideShare بهترین راه برای به اشتراک گذاری ارائه های خود با جهان است. بگذارید ایده های شما به مخاطبان گسترده ای برسد. به صورت عمومی یا خصوصی به اشتراک بگذارید.



31. اسلایدها
SnipFiles کتابهای الکترونیکی و نرم افزاری را به صورت قانونی توسط PLR ، فروش مجدد یا حقوق کارشناسی ارشد ارائه می دهد.



32. Ufindbook


ما برخی از بهترین مکانهایی که می توانید کتاب های الکترونیکی را دانلود کنید با شما به اشتراک گذاشته ایم اما اگر می خواهید یکی از آنها را به صورت خود بنویسید چه می کنید؟ ما شما را نیز برای آن پوشانده ایم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد