کتاب خارجی

سایت دانلود کتاب خارجی

کتاب خارجی

سایت دانلود کتاب خارجی

چگونه کتابهای الکترونیکی را به صورت رایگان بارگیری کنیم

خیال خواندن رمان در خواننده کتاب الکترونیکی خود را رایگان؟ اگر صاحب یک کیندل ، یا حتی رایانه لوحی مانند iPad هستید ، دنیایی از ادبیات کلاسیک صفر با هزینه در انتظار است.

اگرچه اکثر کتاب های رایگان تمایل به حق نسخه برداری ندارند ، اما تعداد زیادی از نویسندگان مدرن متن های جدیدتر را از جدیدترین کتاب های خود ارائه می دهند تا مورد علاقه خواننده قرار بگیرند. ما توضیح می دهیم که چگونه کتاب الکترونیکی را بدون صرف سکه ، پیدا و دانلود کنید.

1) فروشگاه Kindle Amazon
انواع کلاسیک های ادبی مانند پراید و تعصب ، دراکولا و ماجراهای آلیس در سرزمین عجایب ، همه در فروشگاه کیندل آمازون به صورت رایگان در  دسترس است . دلیل این است که حق چاپ آنها منقضی شده است و می توان آنها را علنی توزیع کرد. از آنجا که کتاب های Kindle Store با فرمت اختصاصی AZW آمازون در دسترس هستند ، در دستگاه های غیر Kindle قابل خواندن نیستند.

2) پروژه گوتنبرگ
پروژه اول گوتنبرگ ، اولین تولید کننده کتابهای الکترونیکی رایگان ،   دارای بیش از 40،000 کتاب الکترونیکی رایگان است. اینها در ePub ، Kindle ، HTML و قالبهای متن ساده در دسترس هستند. بنابراین می توانید آنها را در هر ereader یا رایانه لوحی بخوانید. در وب سایت گوتنبرگ امکانات جستجوی نویسنده و عنوان وجود دارد که از طریق مجموعه رمان ها ، شعرها ، داستان های کوتاه ، کتاب های غیر داستانی و مرجع به جستجوی شما کمک می کند.

3) iBook های اپل
کاربران اپل iBooks در iPad و iPhone همچنین به حدود 30،000 کتاب الکترونیکی رایگان دسترسی دارند ، که اکثراً توسط پروژه گوتنبرگ ارائه می شود. کتابهای الکترونیکی پرفروش در  برنامه iBooks ، به روشی مشابه با فروشگاه های Amazon Kindle Store ذکر شده اند.

4) فروشگاه Google Play
فروشگاه Google Play  است کتاب های الکترونیکی رایگان در پیشنهاد در کنار یک بزرگ، و در حال رشد، طیف وسیعی از پرداخت هزینه، عنوان، هر چند کتاب رایگان هستند همان سبک خارج از کپی رایت کلاسیک و آزمایشکنندگان شما در جای دیگر پیدا کنید. همه چیزهایی که خریداری می کنید برای خواندن آنلاین یا از طریق برنامه Play Books برای iPhone ، iPad ، تلفن های Android و رایانه های لوحی در دسترس است.

5) کتابخانه محلی شما
بسیاری از کتابخانه ها امکانات وام دهی کتاب الکترونیکی را ارائه می دهند ، اگرچه مدت وام در حدود 7 تا 14 روز متغیر است. کتابخانه ها همچنین تعداد نسخه های موجود در هر کتاب را به طور مصنوعی محدود می کنند.

برای خواندن کتابهای الکترونیکی که از کتابخانه محلی خود وام گرفته اید ، باید یک برنامه رایگان - کنسول رسانه ای Overdrive - دانلود کنید. این سرویس با اکثر دستگاه های کتابخوان کتاب از جمله آیفون ، آی پد و تبلت های آندروید سازگار است. اما اگر Kindle دارید که فقط فرمت AZW را می پذیرد ، نمی توانید از کتابخانه خود وام بگیرید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد