کتاب خارجی

سایت دانلود کتاب خارجی

کتاب خارجی

سایت دانلود کتاب خارجی

نحوه دریافت کتابهای الکترونیکی رایگان

کتابهای الکترونیکی رایگان در مورد هر موضوع مختلفی وجود دارد که می توانید در مورد هر دو داستان و غیر داستانی به آن فکر کنید. وجود دارد کتابهای رایگان در دسترس برای بزرگسالان و کودکان، و حتی کسانی بین و نوجوان خوانندگان. اگر شما عاشق خواندن هستید ، اما از هدر دادن پول برای کتاب متنفر هستید ، این همان چیزی است که شما به دنبال آن هستید.

ممکن است وقتی به فکر چگونگی یافتن و دانلود کتابهای الکترونیکی رایگان فکر می کنید ، بسیار جالب توجه است ، اما در واقع بسیار ساده است با مراحل زیر ، فقط چند دقیقه با گرفتن اولین کتاب الکترونیکی رایگان خود فاصله خواهید داشت.

برای راه های دیگر دریافت کتاب رایگان ، به لیست بهترین مکان های دانلود کتاب های صوتی رایگان مراجعه کنید .

قبل از اینکه بتوانید کتابهای الکترونیکی رایگان دریافت کنید ، به آنچه نیاز دارید نیاز دارید
قبل از دانلود کتاب های رایگان ، تصمیم بگیرید که چگونه آنها را می خوانید. یک روش محبوب برای خواندن کتاب الکترونیکی روی یک خواننده الکترونیکی مانند Kindle یا Nook است ، اما همچنین می توانید کتابهای الکترونیکی را از رایانه ، رایانه لوحی یا تلفن هوشمند خود بخوانید .

بیشتر پرونده های کتاب الکترونیکی با استفاده از برنامه ای که قبلاً نصب کرده اید روی رایانه شما باز می شوند ، اما با تلفن هوشمند خود ، باید یک برنامه e-Reader الکترونیکی خاص نصب کنید که احتمالاً تلفن شما به طور پیش فرض با آن همراه نیست. همچنین می توانید از یک برنامه خواننده الکترونیکی در رایانه خود نیز استفاده کنید تا خواندن و سازماندهی کتابهای الکترونیکی شما آسان شود.

اینها برخی از برنامه های رایانه الکترونیکی رایگان مورد علاقه ما هستند:

برنامه Kindle Ereader : این برنامه به شما امکان می دهد کتاب های Kindle را در تمام دستگاه های خود بخوانید ، خواه از Android ، iOS ، Windows ، Mac ، BlackBerry و غیره استفاده کنید. یک مزیت بزرگ برنامه Kindle read این است که می توانید آن را در چندین دستگاه مختلف دانلود کنید و با یکدیگر همگام می شود و صفحه ای را که در همه دستگاه های خود قرار دارید ذخیره می کند.
علاوه بر اینکه می توانید انواع فایلهای کتاب را بخوانید ، می توانید از این برنامه برای دریافت رایگان کتابهای Kindle از فروشگاه آمازون نیز استفاده کنید.
برنامه Nook Ereader : این برنامه خواندن رایگان را برای رایانه های iPhone ، iPad ، Android یا Windows خود دانلود کنید. می توانید از آن برای دریافت کتابهای رایگان Nook و همچنین انواع دیگر کتابها استفاده کنید.
برنامه Kobo Reading: این یکی دیگر از برنامه های خوب خواننده الکترونیکی است که برای رایانه های Windows Phone ، BlackBerry ، Android ، iPhone ، iPad و Windows و Mac در دسترس است.
Apple iBooks : این یک برنامه الکترونیکی خواننده واقعاً جالب است که فقط برای دستگاه های اپل در دسترس است.
از کجا می توانید کتاب های رایگان دریافت کنید
حالا که چیزی دارید که می توانید کتابهای الکترونیکی خود را بخوانید ، وقت آن است که مجموعه خود را شروع کنید. اگر یک Kindle یا Nook یا برنامه های خواندن آنها دارید ، ما می توانیم واقعاً آن را برای شما آسان کنیم:

کتاب های Kindle Free
کتاب های رایگان Nook
در زیر برخی از وب سایت های مورد علاقه ما وجود دارد که می توانید کتابهای الکترونیکی رایگان را که تقریباً در مورد هر دستگاه یا برنامه کتابخوانی کار خواهد کرد دانلود کنید.

Project Gutenberg : بیش از 57000 کتاب الکترونیکی رایگان که می توانید در برنامه Kindle ، Nook ، برنامه خواننده الکترونیکی یا رایانه خود بخوانید.
ManyBooks : بیش از 33000 کتاب الکترونیکی را برای هر برنامه خواننده الکترونیکی یا برنامه خواندن در آنجا دانلود کنید.
FeedBooks : برای یافتن کتابهای الکترونیکی رایگان که می توانید در ژانرهایی مانند درام ، شوخ طبعی ، مخفی و فراطبیعی ، عاشقانه ، اکشن و ماجراجویی ، داستانهای کوتاه و بیشتر ، دانلود کنید ، دسته های رایگان کتابهای دامنه عمومی یا کتابهای اصلی اصلی را انتخاب کنید.
کتابفروشی ها : در اینجا هزاران هزاران کتاب الکترونیکی رایگان وجود دارد.
GetFreeBooks : کتابهای اصلی را در اینجا بارگذاری کنید که نویسندگان به صورت رایگان هدیه می دهند.
Obooko : Obooko هزاران کتاب الکترونیکی را که نویسندگان اصلی ارسال کرده اند به صورت رایگان ارائه می دهد.
همچنین می توانید کتاب های Kindle را به دوستان و خانواده خود قرض داده و وام دهید. در اینجا راهنمایی در مورد نحوه اشتراک گذاری کتابهای الکترونیکی Kindle آورده شده است .

مطمئن شوید کتابهای الکترونیکی رایگان در دستگاه یا برنامه شما باز خواهند شد
هر برنامه خواننده و خواننده الکترونیکی انواع خاصی از پرونده ها را دارد که با آنها کار خواهد کرد. وقتی می خواهید برای دانلود یک کتاب الکترونیکی رایگان ، مطمئن شوید که پرونده الکترونیکی که دانلود می کنید باز خواهد شد.

در زیر برخی از محبوب ترین انواع پرونده هایی که با دستگاه یا برنامه های شما کار خواهند کرد وجود دارد. برای اطلاعات بیشتر به این نمودار سازگاری فایل eBook مراجعه کنید .

برنامه روشن شدن / روشن شدن eReader: AZW ، MOBI ، PDF ، TXT ، PRC
برنامه nook / nook eReader: EPUB ، PDF ، PNG
برنامه سونی / سونی eReader: EPUB ، PDF ، PNG ، TXT
برنامه iBooks Apple: EPUB و PDF
اگر دستگاه یا برنامه شما پرونده ebook شما را باز نمی کند ، می توانید آن را با یک مبدل پرونده رایگان مانند کالیبر به یک قالب سازگار تبدیل کنید .

چگونه کتابهای الکترونیکی رایگان خود را دانلود کنید
اگر بیش از یک نوع فایل دریافتی برای کتاب الکترونیکی رایگان که می خواهید بخوانید وجود دارد ، یک نوع پرونده را از لیست بالا انتخاب کنید که با دستگاه یا برنامه شما سازگار باشد.

برای دانلود پرونده در رایانه خود از لینک دانلود استفاده کنید. اگر کتاب به جای ذخیره در رایانه شما در مرورگر وب شما باز شد ، به جای آن روی لینک دانلود کلیک راست کرده و فایل را ذخیره کنید.

نحوه باز کردن کتابهای الکترونیکی رایگان
اگر کتاب الکترونیکی را مستقیماً از آمازون برای Kindle یا Barnes & Noble for Nook دانلود می کنید ، این کتاب ها به طور خودکار به صورت بی سیم روی برنامه خواننده الکترونیکی یا خواننده الکترونیکی شما قرار می گیرند. فقط به همان حساب کاربری که برای خرید کتاب استفاده کرده اید وارد شوید.

اگر کتابهای شما از این منابع نیست ، می توانید کپی کردن آنها را در کیندل خود قرار دهید . برای جابجایی کتابهای الکترونیکی روی رایانه الکترونیکی خود ، آن را به رایانه وصل کنید و پرونده ها را از روی آن کپی کنید . در بیشتر موارد ، هنگامی که رایانه شما دستگاه را شناسایی کرد ، به عنوان یک درایو ذخیره سازی دیگر ظاهر می شود.

اگر کتاب الکترونیکی در قالب PDF است و می خواهید آن را بر روی رایانه خود بخوانید ، قبل از باز کردن و خواندن کتاب ، باید یک PDF Reader رایگان روی رایانه خود نصب کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد