کتاب خارجی

سایت دانلود کتاب خارجی

کتاب خارجی

سایت دانلود کتاب خارجی

20 بهترین وب سایت برای دانلود کتابهای الکترونیکی رایگان

ما درک می کنیم که خواندن ساده ترین روش برای استنباط و ساختن معنا برای دستیابی به دانش خاص از یک منبع است. این تمایل وقتی دیجیتالی می شود که کتاب ها به معادل رسانه های دیجیتال تبدیل می شوند - کتابهای الکترونیکی.

خوب است اگر بتوانیم کتاب الکترونیکی را دانلود کنیم و آن را با خود ببریم. به همین دلیل ما دوباره در اعماق اینترنت خزیدیم تا این لیست از 20 مکان را برای دانلود کتاب های الکترونیکی رایگان برای استفاده شما گردآوری کنیم.

کتابهای الکترونیکی بیشتر!
کتابهای الکترونیکی بیشتر!
به دنبال کتابهای الکترونیکی بیشتری هستید؟ اینجا را کلیک کنید تا کل بایگانی های ما را بررسی کنید.

وب سایتهای عالی برای دانلود کتابهای الکترونیکی
FreeBookSpot
FreeBookSpot یک منبع آنلاین کتاب الکترونیکی رایگان با 4485 کتاب الکترونیکی رایگان در 96 دسته است که تا 71،97 گیگابایت دانلود می شود.

شما می توانید کتابهای رایگان را در دسته هایی از جمله علمی ، مهندسی ، برنامه نویسی ، داستان و بسیاری کتاب های دیگر جستجو و دانلود کنید. برای دانلود کتاب های الکترونیکی رایگان نیازی به ثبت نام نیست.

FreebookSpot
4eBooks
4eBooks مجموعه عظیمی از کتابهای الکترونیکی برنامه نویسی کامپیوتر دارد . هر کتاب قابل دانلود دارای یک بررسی کوتاه با توضیحات است. در هر زمینه برنامه نویسی رایانه ای مانند .Net ، Actionscript ، Ajax ، Apache و غیره می توانید بیش از هزار کتاب الکترونیکی رایگان پیدا کنید.

4 لپ تاپ
کتابهای الکترونیکی رایگان
Free-eBooks یک منبع آنلاین برای دانلود رایگان کتاب ، منابع کتاب و نویسندگان کتاب است . علاوه بر کتابهای الکترونیکی رایگان ، مجلات رایگان را نیز دانلود می کنید یا کتاب الکترونیکی خود را ارسال می کنید.

برای دسترسی به کتابخانه آنها باید عضو Free-EBooks.Net شوید. ثبت نام رایگان است

کتابهای الکترونیکی رایگان
بسیاری از کتابها
ManyBooks کتابهای رایگان را برای PDA ، iPod یا کتاب خوان شما فراهم می کند . می توانید به طور تصادفی برای یک کتاب الکترونیکی از طریق محبوب ترین عناوین ، توصیه ها یا بررسی های اخیر بازدید کنندگان ، مرور کنید. در اینجا 21282 کتاب الکترونیکی در دسترس است و همه آنها رایگان هستند!

کتابهای بسیاری
GetFreeEBooks
GetFreeEBooks یک سایت کتاب الکترونیکی رایگان است که در آن می توانید کتاب های رایگان را بصورت کاملا رایگان دانلود کنید. تمام کتابهای الکترونیکی موجود در سایت ، کتابهای الکترونیکی رایگان قابل دانلود است.

لپ تاپ ها
کتاب های رایگان کامپیوتر
FreeComputerBooks شامل مجموعه عظیمی از رایانه های آنلاین رایگان ، برنامه نویسی ، ریاضیات ، کتابهای فنی ، یادداشت های سخنرانی و آموزش است. این موضوعات با 12 طبقه سطح برتر و بیش از 150 زیر مجموعه زیر بسیار خوب طبقه بندی شده اند.

کتابهای رایانه ای
FreeTechBooks
FreeTechBooks لیست رایگان علوم کامپیوتر ، مهندسی و برنامه نویسی کتاب ها ، کتاب های درسی و یادداشت های سخنرانی ، که همه از نظر قانونی و آزادانه از طریق اینترنت در دسترس است . در سراسر FreeTechBooks ، اصطلاحات دیگری برای مراجعه به کتاب استفاده می شود ، مانند کتاب ، متن ، سند ، مونوگرام یا یادداشت ها .

کتاب های رایگان
نوشتار
Scribd ، سایت به اشتراک گذاری اسناد آنلاین که از Word ، Excel ، PowerPoint ، PDF و سایر قالب های محبوب پشتیبانی می کند. می توانید یک سند را دانلود کرده یا آن را در وبلاگ یا صفحه وب خود جاسازی کنید.

نوشتن
گلوبوس
Globusz یک خانه ePublishing بی نظیر است و متخصص در دانلود رایگان کتابهای الکترونیکی است. آنها همچنین ویترین رتبه بندی ستاره ای را برای نویسندگان جدید و در حال تحول ارائه می دهند.

گلوبوس
کتاب های آنلاین رایگان
OnlineFreeEBooks پیوندهایی را به کتابهای الکترونیکی مختلف (عمدتا به صورت پی دی اف) در 9 دسته بزرگ دارد که عبارتند از: کتابهای الکترونیکی اتومبیل ، کتابهای الکترونیکی تجاری ، کتابهای مهندسی ، ابزارهای الکترونیکی ، کتابهای الکترونیکی سخت افزار ، کتابهای الکترونیکی پزشکی و پزشکی ، کتابهای سرگرمی ، کتابهای الکترونیکی ، برنامه نویسی و فناوری ، ورزش و رزمی کتابهای الکترونیکی هنری.

رایانه های آنلاین رایگان
MemoWare
MemoWare مجموعه ای بی نظیر از هزاران اسناد (پایگاه داده ، ادبیات ، نقشه ها ، منابع فنی ، لیست ها و غیره) را دارد که بطور خاص قالب بندی شده است تا به راحتی به دستگاه PalmOS ، رایانه های جیبی ، Windows CE ، EPOC ، Symbian یا سایر دستگاه های دستی شما اضافه شود.

یادگاری
BluePortal
آبی رنگ
کتاب های آنلاین کامپیوتر
OnlineComputerBooks حاوی جزئیات مربوط به کتابهای رایانه ای رایگان ، کتابهای الکترونیکی رایگان ، کتابهای آنلاین رایگان و فصلهای نمونه مربوط به فناوری اطلاعات ، علوم کامپیوتر ، اینترنت ، تجارت ، بازاریابی ، ریاضیات ، فیزیک و علوم است که توسط ناشران یا نویسندگان ارائه شده است.

کتابهای آنلاین کامپیوتر
SnipFiles
SnipFiles کتابهای الکترونیکی و نرم افزاری را به صورت قانونی توسط PLR ، فروش مجدد یا حقوق کارشناسی ارشد برای کلیه محصولات موجود در صفحه خود به شما ارائه می دهد.

snipfiles
کتابخانه
BookYards پورتال وب است که در آن کتاب ها ، مطالب آموزشی ، اطلاعات و محتوا به طور رایگان برای هرکسی که ارتباط اینترنتی داشته باشد ، خواهد بود

کتابخانه ها

صفحه کتاب آنلاین
صفحه کتابهای آنلاین لیستی با بیش از 30،000 کتاب رایگان در وب است

صفحه کتاب آنلاین

کتابهای AskSam
AskSam Ebooks مجموعه ای از کتابهای الکترونیکی رایگان مانند شکسپیر و متون متنوعی حقوقی و دولتی دارد

askam
کتابخانه رایگان Baen
کتابخانه رایگان

Baen Free Library یک کتابخانه آنلاین از رمان های علمی تخیلی قابل دانلود است.

eBookLobby
کتابهای الکترونیکی رایگان در eBookLobby به دسته های مختلفی تقسیم می شوند. دسته بندی ها مربوط به تجارت ، هنر ، محاسبات و آموزش است. دسته متناسب با کتاب الکترونیکی مورد نظر خود را انتخاب کنید.

کتاب الکترونیکی

سایر منابع رایگان کتاب
PlanetPDF - مجموعه کوچکی از رمان های کلاسیک با فرمت PDF.
DailyLit - کتاب های آنلاین را از طریق ایمیل و فید RSS بخوانید.
Wikibooks - Wikibooks برای ایجاد یک کتابخانه رایگان از کتابهای درسی آموزشی که هر کسی قادر به ویرایش آن باشد ، یک انجمن ویکی مدیا است.
دوالین - رمان های رایگان در قالب متن.
پروژه گوتنبرگ - کتابهای الکترونیکی رایگان از تولید کنندگان.
Adobe Free eBooks - در منطقه Free eBooks Adobe ، می توانید کتابهای الکترونیکی را در رایانه شخصی یا دستگاه خواندن خود دانلود ، باز کردن و خواندن کنید.
زنده و رایگان - صفحه پیوندهایی به برخی از کتابهای اخیر نویسندگان زنده که بصورت آنلاین و رایگان در دسترس است.
Franklin - هزاران عنوان رایگان در قالب های متن و HTML.
کتابهای PDF - این سایت جدید حدود 4،700 کتاب الکترونیکی قابل دانلود در زمینه عمومی ارائه می دهد.
معدنچیان کتاب الکترونیکی رایگان - کتابهای الکترونیکی رایگان برای آموزش ، تحقیق و تفریح ​​شما.
Planet eBook - ادبیات کلاسیک رایگان برای دانلود و به اشتراک گذاری.
کتابخانه الکترونیکی - کتابهای الکترونیکی رایگان برای دانلود در دسترس است.
BookBoon - کتابهای رایگان را برای دانشجویان و مسافران در قالب PDF فراهم می کند. ثبت نام لازم نیست
بروز بمان
مقالات روزانه را به صورت رایگان در صندوق ورودی خود دریافت کنید.


Insert email address

اشتراک در!
شما همچنین ممکن است دوست داشته باشید
راهنمای مبتدی برای انتشار کتاب الکترونیکی خود
Nels Dzyre
 
20 (بیشتر) وب سایت برای دانلود کتابهای الکترونیکی
Kay Tan
 
مقالات کامپایل وب و ایجاد یک طاقچه کتاب با Readlists
Mustaza مصطفی
 
نحوه خواندن کتابهای .ePub در Firefox و Chrome
Mustaza Mustafa
 
انتشار کتاب: 7 خدمات خود نشر مقرون به صرفه
Rean
 
20 بهترین وب سایت برای دانلود کتاب های الکترونیکی رایگان ، قسمت دوم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد