کتاب خارجی

سایت دانلود کتاب خارجی

کتاب خارجی

سایت دانلود کتاب خارجی

چگونه می توان کتاب های الکترونیکی را بطور قانونی دریافت کرد

من به عنوان یک نویسنده ، بیشتر از آنچه دوست دارم در کتاب های الکترونیکی ، کتاب ها و کتاب های صوتی بپذیرم ، پول بیشتری خرج می کنم. من از خواندن آنها لذت می برم و آنها به من کمک می کنند مهارت های خودم را به عنوان نویسنده نیز در نظر بگیرم.

اما اخیراً من چند روش کشف کردم که با استفاده از آن می توانید کتابهای کیندل را بطور قانونی دانلود کنید ، از جمله اینکه چگونه می توانید کتابهای جدید یا محبوب را نیز بدست آورید. این باعث می شود پول زیادی برای من صرفه جویی شود و امیدوارم که بتواند پول شما را نیز پس انداز کند.

این روشها برای نحوه دانلود کتابهای الکترونیکی به صورت رایگان (یا عملاً رایگان) موجه است و در زیر به تفصیل توضیح داده شده است.

در این مقاله یاد خواهید گرفت:
چگونه کتاب های الکترونیکی رایگان را بصورت قانونی دانلود کنید
از کجا می توانید نسخه های جدید ، کلاسیک و کتابهای پرفروش را به صورت رایگان پیدا کنید
چگونه یک داور حرفه ای باشید و قبل از انتشار آنها کتاب بخوانید
سایت های خبری بد یا تاکتیک های دوری از آن
این مقاله هیچ نویسنده یا آثار آنها را تحت تأثیر قرار نمی دهد. بنابراین ، نگران نباشید. من ریاکار نیستم و به مردم نشان می دهم که چگونه می توانند سیستم را بازی کنند یا نویسندگان دیگر را فریب دهند.

من فقط می خواهم به شما نشان دهم که چگونه می توانید با مشروعیت و ایمن و بدون خالی کردن جیب خود ، دستان خود را روی کتابهای الکترونیکی عالی بگیرید.

1. پروژه گوتنبرگ


Project Gutenberg یک سازمان جامعه آنلاین است که کتابهای الکترونیکی قانونی را بصورت آنلاین پیدا می کند و آنها را در سایت خود منتشر می کند.

می توانید بیش از 56000 کتاب الکترونیکی رایگان را برای دانلود یا خواندن آنلاین انتخاب کنید.

بیشتر مجموعه های آنها شامل کلاسیک و کتابهای الکترونیکی است که یا هیچگونه حق چاپ ندارند یا کتابهایی که در طول سالها کپی رایت خود را از دست داده اند. Pride and Prejudice ، ماجراهای شرلوک هولمز ، و بزرگترین جاسوس های نظامی جهان و نمایندگان سرویس مخفی در بین 100 دانلود شده برتر هستند .

این سایت به عنوان یکی از بهترین و معتبرترین منابع آنلاین برای کتاب های الکترونیکی رایگان است و شما حتی نیازی به ایجاد یک حساب کاربری ندارید. فقط کافیست به پروژه گوتنبرگ مراجعه کنید ، دانلود کنید و خواندن را شروع کنید.

2. پیشنهادهای رایگان و تبلیغاتی رایگان در سایت های بزرگ
سایت های بزرگی مانند آمازون ، گوگل پلی و کوبو بخش هایی در فروشگاه خود دارند که هم کتابهای الکترونیکی دائمی را منتشر می کنند ، هم که به عنوان "permafree" شناخته می شوند و هم آن دسته از کتابهایی که در حال حاضر به قیمت صفر برای اهداف تبلیغاتی هستند.

با استفاده از این روش ، می توانید یک تن از داستان ها و داستان های غیر داستانی ، از جمله کتاب های محبوب را پیدا کنید که می توانند این فشار را در معیارهای فروش افزایش دهند.

همین اواخر من یک کتاب دیوید بالدقی را در آنجا دیدم ... خیلی عالی بود.

در اینجا مکان های دقیق برای آن بخش های رایگان کتاب در این سه سایت بزرگ ذکر شده است:

دانلود کیندل رایگان آمازون
Kobo - کتابهای الکترونیکی رایگان
کتابهای الکترونیکی رایگان Google Play
3. محاکمه رایگان کتاب الکترونیکی از طریق نخست وزیر آمازون


اگر از قبل عضو آمازون پریما هستید ، خدماتی که برای ارسال بیش از 100 میلیون محصول به طور مستقیم به درب آستان شما در مدت دو روز یا کمتر شناخته می شود ، می توانید کتاب های رایگان را نیز بخوانید.

اعضای نخست وزیر از طریق نخست خواندن آمازون به هزاران کتاب ، مجله ، کمیک و کتاب با روایت شنیدنی دسترسی نامحدود دارند. حتی اگر دستگاه Kindle ندارید ، می توانید با برنامه های Kindle برای iOS و Android به کتاب های Kindle رایگان Amazon ، دسترسی داشته باشید.

اگر Amazon Prime ندارید ، می توانید 30 روز یک دوره آزمایشی رایگان دریافت کنید تا از تمام مزایا از جمله وام گرفتن کتابهای کیندلینگ رایگان به مدت یک ماه استفاده کنید.

4. دریافت رایگان کتاب از KOBO


فقط برای ایجاد یک حساب کاربری ، Kobo 5 دلار به شما برای اولین کتاب خود (که هزینه آن بیش از 5/01 دلار است) به شما می دهد ، از جمله نسخه های جدید و پرفروش ترین ها. آنها بیش از 5 میلیون کتاب برای انتخاب دارند ، از جمله کتاب مورد علاقه من در همه زمان ها: Ready Player One . می توانید ژانر ، نسخه جدید را جستجو کنید ، یا ببینید که اکنون چه چیزی را انتخاب می کنید تا کتاب عملا رایگان خود را از Kobo انتخاب کنید .

این معامله کوبو فرصتی جدی برای شما برای درآمدزایی است . اگر به برنامه ارجاع آنها بپیوندید ، می توانید فقط با به اشتراک گذاشتن این معامله عالی با دیگران ، کمیسیون کسب کنید. این کاری است که هر نویسنده هوشمند انجام می دهد ، بنابراین لذت ببرید!

برای دستیابی به اولین کتاب خود از پیوند من استفاده کنید ، سپس با به اشتراک گذاشتن آن با دیگران ، چرخانده و شروع به درآمد زایی کنید. امروز شروع کنید و برای Kobo ثبت نام کنید .

 
5. دانلود های صوتی رایگان صوتی


پخش کننده بزرگ دیگر در کتاب های صوتی Audible است ، یک سرویس عالی از طریق آمازون است که به شما امکان می دهد کتاب های صوتی را دانلود و گوش دهید. و آنها یک آزمایش کاملاً رایگان ارائه می دهند. مهمتر از آن ، Audible تقریباً در مورد هر کتاب صوتی که می توانید در کتابخانه آنها تصور کنید وجود دارد.

از این پیشنهاد رایگان استفاده کنید تا بتوانید  با ثبت نام در دادگاه 1 ماهه رایگان Audible ، 2 کتاب صوتی دیگر را به صورت رایگان دریافت کنید . بعد از اتمام دادگاه ، اگر نمی خواهید هزینه خدمات کتاب صوتی را بپردازید ، می توانید به سادگی فسخ کنید و هیچ چیزی به آنها مدیون نیست.

یک امتیاز جایزه حتی اگر بعد از آزمایش رایگان خود را با شنیدنی نچسبید ، باید دو کتاب صوتی خود را برای همیشه نگه دارید .

در اینجا یک راهنمای گام به گام برای اطمینان از دانلود هر کتاب صوتی در آنجا به صورت رایگان وجود دارد و آن را برای همیشه حفظ می کند!

6. کتابخانه های آنلاین را بررسی کنید
باور کنید یا نه ، کتابخانه های عمومی با زمان تغییر می کنند.

اکنون بیشتر کتابخانه ها دارای یک بخش کتاب الکترونیکی هستند که می توانید کتاب الکترونیکی را با کارت کتابخانه خود چک کنید ، دقیقاً مانند نسخه کاغذی.

فقط پرش آنلاین ، جستجوی کتاب الکترونیکی موجود ، کلیک کنید و بخوانید. سپس ، پس از مدت زمان مشخصی ، کتابخانه کتاب را از دستگاه ebook شما خارج می کند. این بسیار ساده و کاملاً رایگان است. فقط کتابخانه های محلی خود را بررسی کنید و ببینید که کتاب های الکترونیکی را می توانید به صورت رایگان وام بگیرید.

همچنین ، بیشتر کتابخانه ها در برنامه OverDrive کار می کنند. دانلود این برنامه در تلفن هوشمند یا رایانه لوحی خود ، پیدا کردن کتابخانه ، ورود به سیستم و شروع به رزرو و دانلود در همان جا شروع می شود. با عضویت در نیروی دریایی ایالات متحده ، هنوز به کتابخانه آنلاین نیروی دریایی ، که در برنامه OverDrive نیز اجرا می شود ، دسترسی دارم .

7. داوران NETGALLEY
NetGalley سایتی است که داوران کتاب و سایر "خوانندگان حرفه ای" می توانند کتاب ها را قبل از انتشار بخوانند.

هر کسی که کتاب می خواند و توصیه می کند می تواند یک خواننده حرفه ای شود. نویسندگان ، داوران کتاب ، روزنامه نگاران ، وبلاگ نویسان ، کتابداران ، کتابفروشان ، اساتید.

پس از تأیید نظر برای تبدیل شدن به یک داور حرفه ای ، باید قبل از انتشار آنها به عموم کتاب های بزرگ را به صورت رایگان مرور کنید. انتخاب کنونی NetGalley کتابهایی که باید مورد بازبینی قرار بگیرند ، حتی شامل مواردی است که توسط # 1 نیویورک تایمز ،  وال استریت ژورنال ، و نویسندگان پرفروش بین المللی ، مانند اندی ویر (نویسنده مریخ) ، سوفی کینسلا از رمان های Shopaholic ، و کریس بوهجالیان (نویسنده از اتاق مهمان) .

8. سایت ها و دایرکتوری های کتاب الکترونیکی رایگان
این جایی است که می تواند کمی چسبناک شود. بسیاری از سایت ها و دایرکتوری های کتاب الکترونیکی در خارج از کشور با اهداف کمتر از تحسین برانگیز وجود دارند. بنابراین ، از وب سایتهایی مانند این مراقب باشید.

با این حال ، برای کمک به شما در یافتن آنچه شما به دنبال آن هستید ، فهرستهای زیر یا موتورهای جستجو کتاب الکترونیکی دارای سابقه خوبی در زمینه ایمن و قانونی بودن هستند.

دریافت کتابهای الکترونیکی رایگان : یکی از بزرگترین مراکز رایگان کتاب آنلاین که صددرصد مجاز است.
کتابهای مسیحی رایگان : فهرست هفت کتاب مسیحی که می توانید به صورت رایگان دریافت کنید
Book Boon : آسان برای استفاده و به خوبی طراحی شده ، این فهرست به طور عمده کتاب های فنی و غیر داستانی است.
موجودی کتاب : یکی از برجسته ترین انبارهای کتاب آنلاین ، با این حال ، مطمئن شوید که بخش رایگان آنها را بررسی کرده اید.
کتاب های Baen Ebooks : بهترین سایتها نیستند اما هنوز کتابهای رایگان قانونی زیادی ارائه می دهند - عمدتا داستان.
بسیاری از کتاب ها : یکی دیگر از سایت های رایگان کتاب الکترونیکی رایگان که هم کاربر پسند باشد و هم قانونی.
9. سایت های تبلیغاتی کتاب بزرگ
سرانجام ، شما می توانید کتابهای الکترونیکی رایگان را در سایت های تبلیغاتی کتاب های بزرگ  مانند Bub Book ، Free Booksy یا Bookbook Send ارسال کنید. می توانید تقریباً در هر ژانر ، از جمله پرفروش ترین ها و نسخه های جدید ، کتابهای الکترونیکی رایگان را مرور کنید.

اگر در خبرنامه های آنها مشترک هستید ، می توانید روزانه کتابهای رایگان و کمتری را در صندوق ورودی خود دریافت کنید ، تا کارهایی را از نویسندگانی که قبلاً دوستشان دارید بخوانید و از نویسندگان جدید نیز برای لذت بردن پیدا کنید.

مراقب باشید: کتاب تورنت
تورنتها نوعی اشتراک فایل است که مانند Napster قدیمی است. این امکان را به افراد می دهد تا فایلها را بین خود به اشتراک بگذارند و از یک نرم افزار Torrent برای خواندن تورنت های منتقل شده استفاده می کنند.

با این حال ، من از هر گونه تورنمنت کتاب یا سایت های تورنت پاک می مانم. اینها معمولاً پناهگاه هایی برای محصولات غیرقانونی و ویروس ها است.

هیچ کس نمی تواند تضمین کند که کتابی که از تورنت استفاده می کنید ، کتاب های غیرقانونی و ویروس های دیگری ندارد زیرا تورنت ها دقیقاً مدیریت نشده اند.

بنابراین نیازی به دانلود تورنت کتاب نیست. شما فقط خطر ابتلا به ویروس را افزایش می دهید و به احتمال زیاد کتاب شخصی را به طور غیرقانونی سرقت می کنید.

بهترین راه ها برای به طور مشروعیت دریافت کتاب های الکترونیکی رایگان
تقریباً می توانید هر چیزی را بصورت آنلاین بخرید. از کیفیت متراکم چاپ شده گرفته تا رایحه های تازه و جذاب برای دیگری مهم شما.

اما همانطور که مشاهده می کنید ، روشهای زیادی برای یافتن کتابهای عالی به صورت آنلاین و بدون گرفتن کارت اعتباری خود ، اعم از کارهای جدید و در حال توسعه هنری تا پرفروش های نیویورک تایمز وجود دارد .

می توانید به کتابخانه محلی خود بصورت آنلاین دسترسی پیدا کنید ، از یکی از بسیاری از فهرستهای قانونی به صورت رایگان کتابهای الکترونیکی استفاده کنید ، یا فقط به تبلیغات تبلیغاتی از فروشندگان بزرگی مانند Amazon و Google Play ضربه بزنید.

همچنین با ثبت نام و اشتراک این پیشنهاد با سایر دوستداران کتاب که می شناسید ، می توانید پس از استفاده از 5 دلار رایگان خود در کوبو ، خود چند دلار درست کنید .

نکته این است که ، بسیاری از روشهای مشروع مختلف وجود دارد که از طریق آنها می توانید کتابهای الکترونیکی رایگان دریافت کنید. بنابراین از یک (یا همه) این پیشنهادات رایگان کتاب لذت ببرید!

سپس نحوه دریافت کتابهای الکترونیکی رایگان را با دوستان خود ، لیست ایمیل طرفداران و دنبال کنندگان خود به اشتراک بگذارید. شما روز آنها را می سازید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد